Kaart, menu en suggesties

Voor de belangrijkste troef op uw website zorgt u zelf: de gerechten. En wij zetten ze in de kijker.

Wie zoekt naar een lekker restaurant zoekt een lekker menu. Een aantrekkelijke menukaart haalt de bezoeker zo over de streep. Uw gerechten zijn lekker! Door uw website wordt ervoor gezorgd dat ze daadwerkelijk ook geproefd worden.

Uw bezoekers krijgen een duidelijk overzicht van welke menu’s er zijn, wat de suggesties van de dag zijn of wat de lunch voor die dag is. Met of zonder prijzen en foto’s.

Net zoals andere tekst en afbeeldingen, kan u ook de verschillenden gerechten, menu’s, lunches en suggesties snel en eenvoudig aanpassen. U geeft op voorhand de lunch in, en met een enkele muisklik zorgt u ervoor dat deze op de juiste dagen verschijnt op de website. De menu kan u eenvoudig aanvullen met tijdelijke suggesties of een bepaald gerecht voor een bepaalde tijd niet weergeven wanneer deze niet voorradig is. Zo zijn uw klanten altijd op de hoogte van de juiste informatie.

Contact, ligging en openingsuren

Duidelijke contactinformatie. We zorgen ervoor dat deze snel worden terug gevonden.

Cruciaal voor elke website is dat bezoekers snel contactinformatie, de ligging van uw zaak en openingsuren terugvinden. Uw klanten plannen een avondje uit of een snelle lunch, maar willen zeker niet voor gesloten deuren staan of lang moeten zoeken naar de juiste locatie. Op elke pagina worden deze gegevens dan ook vermeld (meestal in de zijbalk of onderaan de pagina). Zo komen u en uw klanten niet voor verrassingen of problemen staan.

Gerards Bistro

Duidelijke contactgegevens voorkomt frustraties bij bezoekers. In principe kunt u ervan uit te gaan dat elke bezoeker van uw website ook uw contactgegevens wenst te raadplegen. Daarom is het nodig deze op elke pagina duidelijke zichtbaar te maken.

Openingsuren en sluitingsdagen

Correcte openingsuren

Doordat bezoekers snel uw correcte openingsuren terugvinden en daarenboven snel zien of u op dit moment open of gesloten bent, voorkomt u frustraties en misverstanden. U hoeft enkel uw openingsuren eenmalig in te vullen, waarna deze correct worden weergegeven op de website.

Bovendien kunt u ook sluitingsdagen en verlofperiodes opgeven, zodat uw bezoekers een volledig en correct overzicht krijgen. En dit alles met slechts enkele muisklikken.

Uw bezoekers kunnen ook direct zien of u op dit moment open of gesloten bent.

Online reservaties

Gemakkelijk voor uw klanten. Maar ook voor u.

Uw bezoekers zien direct welke dagen en uren nog vrij zijn. Bij de reservatie vullen ze hun contactgegevens in, het aantal personen en het tijdstip.

Op voorhand stelt u het maximum aantal mogelijke reservaties in, de dagen en uren waarbinnen kan gereserveerd worden (bv. per half uur). U kunt zelf speciale formules of prijzen toewijzen aan specifieke periodes (Valentijn, Oudejaar, etc.) Van zodra een klant reserveert via de website wordt u hiervan op de hoogte gebracht en kunt u dit opvolgen in een mooi overzicht. Zo hoeft u niet langer een agenda bij te houden; gewoon even controleren op de website volstaat. Krijgt u een telefoon om te reserveren? U vult dit snel en eenvoudig aan in uw beheermodule, zo behoudt u overzicht.

Uw website eenvoudig aanpassen

Snel iets aanpassen aan de website? Geen probleem met onze eenvoudige cms-module.

Een pagina of bericht aanpassen is zoals een document opmaken in Word. U typt de tekst, met een paar muisklikken zet u deze in vet, cursief. Een afbeelding voegt u toe in een vingerknip.

Op vakantie en uw verlof vergeten vermelden op uw website? Of nog snel iets anders aanpassen aan de website? Geen paniek: zoek internettoegang, log in op uw website en snel even aanpassen. Van zodra u toegang heeft tot internet kunt u de website aanpassen.

Integratie met sociale media

Op alle kanalen aanwezig? Wij zorgen ervoor dat u online overal terug te vinden bent.

Facebook, Twitter, LinkedIN, Pinterest, Google+,… raakt u er nog uit? Wij wel. Daarom zoeken we uit welke kanalen het meest geschikt zijn voor u en zorgen ervoor dat uw berichten ook op deze media verspreid worden.

Laatste technologieën

Responsief: uw website is aangepast voor alle apparaten en klaar voor de toekomst.

Vandaag worden websites zowel bezocht met breedbeeldschermen als ruime laptopschermen, maar ook met kleinere tablets en smartphones. Wij zorgen ervoor dat uw website er op alle apparaten perfect uitziet. Komen er in de toekomst nog nieuwe toestellen bij; ook daar zijn we op voorzien. Uw website zal zich steeds aanpassen aan het toestel.

Meerdere talen

U wenst uw klanten in meerdere talen te verwelkomen? Wij zorgen voor een perfect meertalige website

Ontvangt u ook regelmatig buitenlandse gasten? Dan zullen ze het zeker appreciëren om in hun eigen taal uw website te kunnen ontdekken. Wij zorgen zowel voor de specifieke oplossingen van een meertalige website als de vertaling van uw teksten.

Nieuwsbrieven

Uw klanten op de hoogte houden van uw suggesties of de weeklunch? Stuur hen een nieuwsbrief.

Klanten kunnen zich snel en gemakkelijk inschrijven via de website, waarna ze steeds op de hoogte blijven van de laatste weeklunch, een speciaal menu of een evenement. Op die manier houdt u uw klanten steeds op de hoogte en zullen ze sneller terug komen.

Blog, agenda en extra's

Een blog met activiteiten of evenementen? Of wenst u iets specifiek? Wij staan open voor al uw vragen.

Wij zitten graag vrijblijvend eens samen om naar uw ideeën te luisteren en u enkele oplossen voor te stellen.